15 юли 2014 г.

Хрупкави ароматни банички в тостер

Не сте прибрали тостера нали :) След тази публикация, идва ред и на друга вкусотийка приготвена в тостер. И ако сте забелязали, прясната чубрица присъства и тук. 
Всъшност бях замислила нещо съвсем различно с корите за баница, но след едномесечния им престой в хладилника, изпаднах в ужас, когато ги разтворих и видях в какво състояние са. Начупени по всякакъв безформен начин, но това пък ми даде идея как да ги използвам. 
Направих едни много вкусни банички със сирене и ароматна прясна чубрица. 
Мммм страхотен аромат, усетихте ли го и вие :)


Разбира се, можете да пропуснете тази подправка (и да замените с друга по ваш вкус), но на мен ми хареса, и то много.
Плънката за баничките може да е според наличните продукти у дома и вкуса ви.
Аз направих една част със сирене, а друга част с кашкавал.


Продукти:

кори за баница
сирене
кашкавал
прясна чубрица
олио


СТЪПКИ:

1. Вземаме един лист и го разрязваме на шест квадрата. Ако пък листите са начупени като моите :), просто си оформяте такива чрез застъпване, след опичане това няма никакво значение.
2. Вземаме един квадрат от листа, намазваме с четка с олио, слагаме втори квадрат, пак олио, трети квадрат, пак олио, четвърти квадрат, и отново олио. Върху четвъртия квадрат натрошаваме от сиренето и накъсваме листенца от прясната чубрица.
Или с пълнеж от  настърган кашкавал и чубрица
3. Завиваме на правоъгълна баничка и притискаме.
4. Загряваме тостера и печем баничките до златист загар и от двете страни.




Стават мноого вкусни хрупкави ароматни банички, и не са мазни, но се въоръжете с търпение, защото стават малко по-бавно. Но си заслужава, опитайте.



Да ви е сладко !!!

4 коментара:

  1. Страхотни предложения!
    Тостера замина :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти Аура :) Непременно си вземи нов (аз поне разбрах, че си вече без тостер), все ще потрябва за някоя вкусотийка като тази :) Поздрави и слънчев ден :)

      Изтриване

  2. ЧУДЕСНО ПРЕДЛОЖЕНИЕ,ВИЛИ!!!СИГУРНА СЪМ,ЧЕ СА ВКУСНИ! ЩЕ СЕ ПРАВЯТ,ТО Е ЯСНО!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дари, вкусни са, няма спор. Да ти е сладко, когато си ги направиш!
      Поздрави!!!

      Изтриване