30 декември 2018 г.

Торта реване с тиквен крем

Тръгнах с идеята за едно, но се получи друго и малко ми стана криво, защото това щеше да бъде кулминацията за рождения ми ден. Но нямах нито време за да правя друга, нито желание. 
Въпреки това, на тортичката имаше и свещичка, имаше и песни, и настроение, какво повече да иска човек!!
Дори и да се пообъркаха нещата с блата, реших да импровизирам и да действам. Направих торта реване с тиквен крем, с риск да не се хареса много у дома, хаха дори само аз да си я ям. С риск дори да не стане и за ядене. Е, нямаше лоши отзиви, изяде се :)



Не съм специалист на торти, нито ме бива в украсите. Обичам лесните тортички, с достъпни продукти, да направя от нищо нещо хаха. Е, понякога се получава, понякога не.
Семпла, простичко украсена, но вкусна, за мен това е важно!!

Та тази публикация е, за това как когато нещо не се получава, да се опитаме да поправим нещата с малко фантазия, с налични продукти в момента на гафа хаха.
За блата няма да пиша продуктите. Всеки има любима рецепта за блат, моят в случая просто стана много въздушен. Идеята ми беше от опечения блат, да разрежа и да се получат два поне. Е, не стана така както исках. И набързо го измислих. Нямах прясно мляко в момента, нито готов захарен сироп. Отворих компот от дюли, и напоих блата.
Имах сварена тиква, банани, достатъчно за крем!
Намачках с вилица тиква - 2 ч.ч., добавих и един добре узрял банан и него намачках, сложих почти 1 ч.ч. захар и обърках.
Взех 2 пак. желатин, разтворих ги в 100 мл. вода. Когато набъбна, сложих за секунди в микровълновата да се разтопи. Добавих го към тиквата и банана и разбърках.
Върху блатът, който още седеше във формата с подвижно дъно, изсипах тиквения крем, загладих и оставих в хладилника да стегне.


Отгоре поръсих с орехи, сложих няколко парчета банан и готово.
Желаещи да опитат :)





Няма коментари:

Публикуване на коментар