31 октомври 2014 г.

Пилешки сърца на тиган


Какво да ви кажа, у дома обожаваме пилешки сърца. 
И без да губя време, споделям как ги приготвям аз :)


 Продукти:

пилешки сърца
лук
дафинов лист
сол, черен и червен пипер на вкус
лимон

 Количеството на лука и сърцата е според предпочитанията и порциите.


СТЪПКИ:

1. Най-добре е да използваме охладени пилешки сърца, а ако са замразени, ги оставяме да се размразят напълно. В купа с вода поставяме сърцата да покиснат и да си пуснат кръвта.
След което ги измиваме няколко пъти, докато водата остане чиста.
Почистваме ги ако е необходимо и пак ги премиваме.
2. В тенджерка с вода слагаме сърцата да се варят, заедно с 1-2 броя дафинови листа, за около половин час.
3. През това време си почистваме лука, нарязваме го на полумесеци и го слагаме в тиган с олио да се позапържи за няколко минутки.
4. Добавяме сварените сърца и запържваме още около десетина минути на средна степен на котлона. Може да добавите още малко олио или масло ако искате да си топите :)
5. Прибавяме подправките на вкус и оставяме за две три минути отново на котлона.

Сервираме топли с резен лимон и пресен магданоз за украса.


Да ви е толкова вкусно, колкото и на нас!






7 коментара:

  1. Ох,чудни са.Утре ще осъществя рецептичката.Благодаря :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Иванела, радвам се, че ви допадат, сега ако споделите, че сте доволни и от резултата и сте си облизали пръстите, много ще ме зарадвате :)

      Изтриване
  2. Днес и аз реших да пробвам рецептата. Всички си облизаха пръстите и се наложи да излизам до магазина за още пилешки сърца 😂😂😂

    Благодаря ви Виолета Василева / Кулинар за прекрасните рецепти.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, че сте се доверили и сте ги приготвили!! За мен Вашият коментар е просто награда за труда ми!
      Усмихнахте денят ми, нищо че навън е мрачно и дъждовно!!
      Сърдечни поздрави от мен и винаги да ви е толкова вкусно!!

      Изтриване
  3. Ако сложите и малко соев сос 1 минута преди да ги свалите от котлона стават още по-добре. Лука става "мозък", ако е сготвен правилно. Само него може да се консумира :)

    ОтговорИзтриване
  4. Аз пък ги правя така:
    http://wizardnote.com/pyrjeni-pileshki-syrca-luk/

    ОтговорИзтриване