26 декември 2018 г.

Банички с риба тон

Нетипично може би за някои, но тези от вас които обичат риба и рибни продукти съветвам да опитат!! Пък после може и да споделят :)
Още повече, че тези банички са специални за мен!
С тях и специалната ми чаша, денят ми започна празнично, усмихнато, вълнуващо и неповторимо!! Днес ставам с една година по-голяма, хаха може би и по-мъдра, но детското в мен живее все още!!
Моите любими хора успяха за поредна година да ме изненадат с оригинални и чудесни подаръци, но най-важното за мен е да знам че всички са добре и са до мен!! По-голямо щастие и богатство от това няма! По-голям подарък от този няма!!
А денят ми беше пъстър, щур, весел и незабравим!!! 
За това и чак сега успях да споделя закуската ни, а останалото ще запазя за друг път!!


 Тези банички не  изискват никакво усилие и много време. 
Не знам защо ми хрумна идеята за този пълнеж, но е факт!!

Продукти:

Кори за баница
риба тон /консерва/
олио


СТЪПКИ:


1.Разгъвате корите за баница. По ширина разделяте на четири равни ленти, и режете по дължина.
2. В единият край на всяка слагате малко от риба тон консерва, и загъвате по две кори като триъгълна баничка.
3.Нареждате баничките в тава покрита с хартия за печене, намазвате ги отгоре с помоща на четка с мазнина /олио/ и печете в предварително загрята фурна на 180 градуса до златист загар.


Бързо, лесно и вкусно, опитайте!!

А ние продължаваме да се веселим!! Наздраве приятели!


Няма коментари:

Публикуване на коментар