10 октомври 2015 г.

Бисквитено руло с крем от сметана и крема сирене

Отново бисквитено руло, защото се прави бързо и лесно!
Подредбата е елементарна, а крема е убийствен според мен!!


Продукти:

бисквити - с правоъгълна форма
шипков, ябълков или друг гъст мармалад или рачел за слепване на бисквитите


за крема -

125 г. крема сирене
1 ч.ч. пудра захар
200 мл. течна сладкарска сметана

смлени орехови ядки за поръсване на рулото
пресни или сушени плодове за украса по желание


СТЪПКИ:

1. Слепваме бисквитите с мармалада и ги подреждаме върху поднос.
2. Разбиваме сметаната в отделна купа. Крема сиренето объркваме с пудрата захар до пухкав крем.
Смесваме ги заедно и разбъркваме до еднородна смес.
3. Намазваме обилно рулото от всички страни с крема и поръсваме със смлени орехови ядки.
По желание украсяваме отгоре с пресни или сушени плодове.

Необходимо е рулото да престои поне 3-4 часа за да омекнат бисквитите.


Режем по диагонал.



5 коментара:

  1. Ау, чудесно! Може ли парченце, Вили? Много ми хареса, много!
    Поздрави. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Ами то си е като същинска торта, Вили! И аз се нареждам за парченце след Гери!
    Усмихната неделя!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ви Гери, Габи!! Ама разбира се, веднага вадя чинийките за парченце!
    Поздрави и на двечките!!

    ОтговорИзтриване
  4. Вили,
    със спокойна съвест мога да те нарека майстор на бисквитените рула.Запазила съм всички твои рецепти с бисквити, защото понякога нямам време, а се налага точно такива десерти да приготвя.Чудесно се е получило рулото.Аз съм крема бих добавила и малко сварена тиква.Тази година имаме много и трябва да ги оползотворим.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ели, благодаря ти! Ооо, не бих пропуснала тиквата, нея съм я замислила също в кремче!!
      Поздрави!!

      Изтриване