14 ноември 2021 г.

Крем супа с тиква, картофи, морков и праз лук

 .... и за разкош малко джинджифил!! Той е толкова полезен и може да се добавя почти навсякъде, стига да обичате вкуса му. Но особено сега през зимния сезон, е много важно да се приема. Всяка зима у дома си правим елексир от мед, джинджифил и лимон, и първото нещо когато се събудим сутрин, е да си вземем една голяма супена лъжица от вълшебното бурканче!!

Но да се върнем към крем супата. Не е нещо непознато, всеки може да си я приготви, като разбира се импровизира със съставките в нея.

Когато човек си прави планове, много често те се провалят. И аз така 😀 Реших да съм по-активна тук, ама не! След малък инцидент, и слава Богу че не стана по-лошо, си дадох малко почивка. Крак в гипс, стоене повече в легнало положение, чувстваш се безполезен, ужасно е повярвайте... 

Домашните ме обгрижват и всички задължения в къщи се паднаха върху тях...

Реших, че искам и аз да съм полезна с нещичко в кухнята и направих набързо, разбира се с почивки, една крем супа.



картофи

тиква

морков

праз лук

джинджифил

масло, сол, черен пипер

Количеството е според порциите и вкуса ви. Така, че тук може да се импровизира до безкрай!!

Всички зеленчуци ги почистваме, измиваме и нарязваме на парчета, джинджифила също. Слагаме в тенджера и покриваме с вода. Варим до готовност на зеленчуците, обикновено това става за около 30 минути. Отцеждаме ги в отделна купа, добавяме масло и пасираме. Прибавяме постепенно от бульона, който ни е останал до желаната гъстота. Слагаме сол и черен пипер на вкус, и отново пасираме добре. Сервираме по желание с крутони, сирене, сметана, прясно мляко и зеленийки, кой каквито харесва.



Това е моята бърза и мързелива крем супа, защото положението не ми позволяваше да седя дълго време права. Но повярвяйте, на вкус е страхотна!!!




Няма коментари:

Публикуване на коментар