25 февруари 2024 г.

Кюфтенца с кайма и зеленчуци

Щяха да са обикновени кюфтенца само от кайма, ама то при мен нищо не е сигурно до края 😃 Имах броколи, които също бях решила да панирам може би! Нооо си казах, що пък да не направя нещо заедно, така няма много да се мотая в кухнята 😁 Вкусни станаха обаче, да си ги похваля самичка ха ха. Не, че съм измислила нещо, което не знаете, но пък е идейка за вкусни кюфтенца, и все някога може да опрете до нея 😊
Аз много обичам броколи и ги приготвям по различен начин. А освен това е и много полезен зеленчук. Ако се поразровите в интернет ще се уверите в това и ще научите интересни неща за броколите.

А ето ги моите симпатични кюфтенца!



Продукти:

500 г. кайма
2 броя яйца
1 глава лук
1 брой средно голям морков
1/3 част от едно броколи
черен пипер, сол на вкус
1/2 ч.ч. галета
чубрица
олио за пържене

Стъпки:

1. Правим си заготовка - лука, морковите и броколите /изчистени и измити/ ги настъргваме на едро ренде.
2. В подходяща купа слагаме каймата, към която добавяме двете яйца. Объркваме до хомогенизиране на сместа, прибавяме настърганите зеленчуци, сол и черен пипер на вкус, стрита чубрица и галета. Аз винаги добавям към сместа за кюфтета и една супена лъжица кисело мляко, в която обърквам щипка хлебна  сода. 
2. Оставяме готовата смес за кюфтета  за около 10 минутки да си почине и пържим в сгорещена мазнина в достатъчно олио /около два пръста/ в по-висок тиган, за да не пръска. Пържим и от двете страни до готовност.




Да ви е сладко!






Няма коментари:

Публикуване на коментар