2 септември 2015 г.

Пилешки сърца на фурна

Доста се чудих дали да споделя това ястие, защото всичко слагам на око.
Точни мерки никога нямам при подобни рецепти или на яхнии например. 
И все пак, ако обичате пилешки сърца, освен панирани, можете да ги приготвите и така. Защото са много вкусни, повярвайте!!!


Продукти:

пилешки сърца
лук
олио
домати от консерва или доматено пюре
сол, черен и червен пипер на вкус
пресен розмарин или сушен
босилек
дафинов лист


СТЪПКИ:

1. Накисваме сърцата в студена вода, за да измием кръвта по-лесно.
2. Почистваме ги и ги измиваме добре.
3. Варим във вода, в която слагаме 2-3 листа дафинов лист почти до готовност.
4. В подходяща тавичка отцеждаме сърцата, добавяме едро нарязан лук, олио и подправките. Добавяме домати и отново разбъркваме.
5. Печем в загрята фурна до омекване на лука. 
По време на печенето, ако необходимо се долива  малко вода.



6 коментара:

  1. Вили,
    наскоро сестра ми приготвя в тенджера под налягане подобно ястие, но с воденички.Но твоите сърца, запечени на фурна са станали още по - неустоими.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря Ели! Воденички обичаме, но по-рядко ги приготвям, все са ми жилави!
      Поздрави!!

      Изтриване
  2. Вили, и аз все се чудя как да представям рецепти, които правя на око, но ти си се справила чудесно ( взимам пример ) Аз не съм по дробчетата, но у дома ги обичат и все се чудя как се правя за да не станат тегави. Рецептата ти ми допада, така че всеки съвет ще мие необходим :) Поздрави, мила!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О, Люси, благодаря ти, ще се радвам ако с нещо и аз съм ти била полезна!
      Поздрави мила!!

      Изтриване