20 ноември 2013 г.

Пържени кръгчета със сладко


Обичате ли пържени филийки! У дома ги хапваме и със сиренце, и със сладко. Докато се ровех отново в нета, попаднах на едно интересно предложение, което побързах да изпробвам, получи се! Вариантът е със сладко, а следващите ще ги направя със сирене и с колбас!
Вижте какви сладурчета станаха!



Продукти:

 

10 филии хляб

2 броя яйца

1/3 ч.ч.  прясно мляко

мармалад или по-гъсто сладко  

 

СТЪПКИ:


1. С помоща на чаша изрязваме кръгове от хляба, без корите. 



2. На едната филийка  мажем плътен слой от сладкото и слепваме филийките  добре две по две. 



3. Потапяме хубаво в сместа от яйцата и млякото. 


4. Пържим в сгорещено олио и от двете страни, а след това изцеждаме на салфетка, за да се отнеме мазнината.

Поръсваме с пудра захар по желание. 

Добър апетит!

6 коментара:

  1. chudesna idea za zakuska ;) (Y)

    ОтговорИзтриване
  2. Много сте смешни когато започнете да крадете идеи , а ставате нагли когато не споделите линк от къде сте взели идеята !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Първо, написала съм, че съм го видяла в интернет, но това беше много преди да реша да си направя блог, и за съжаление не помня от къде точно, ако сте забелязали винаги упоменавам от къде вземам идеите, така че нападате и обиждате без основание :) А рецептите във всички блогове са взаимствани от чужди, така че дори не можете да кажете за първоизточника. А не мисля, че понякога е и нужно, това е мястото, където най-вече за себе си събирам рецептите, които са ми допаднали и съм ги приготвила. Ако желаете, не го посещавайте, а кой е смешен не знам ... поне аз не съм анонимна :)

      Изтриване
  3. Пробвала съм ги с течен шоколад и са чудесни Вили!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. мммм не се и съмнявам, у дома течен и въобще шоколад не се задържа, но следващият път ще опитам :)

      Изтриване